Második Ararát...

 2010.10.12. 13:32

Emlékeztek ugye arra a videóra, amin egy fanatikus öregasszony dumál a világvégéről és Krisztus szeretetéről? Nah ma volt szerencsém a klónjához.

Azzal kezdődött, hogy volt egy baleset az úton, amin a távolsági busz ment volna. Meg is halt benne az egyik áldozat (RIP), így kellett tenni egy kis kerülőt. Namármostan előttem egy cirka 165 centis nő (55 év körül) elkezdett üvölteni a vezetővel, hogy hogy képzeli ezt, ésatöbbi ésatöbbi. Ezután hamar rátért arra, hogy reméli meghalt ott mindenki, mert hogy ő így elkésik onnan, ahova menni szeretett volna. Namármostan innentől gonosznak nevezett mindenkit, aki csak szólni mert hozzá, korra és nemre való tekintet nélkül. Magamra vállaltam az áldozati bárány szerepét, és próbáltam lenyugtatni (hogy addig se a sofőrrel ordibáljon) ,közben a mellettem ülő (egyébként igen kedves) nénivel néha összekacsintva. Külön kiemelném, milyen kéjes örömmel mesélte a vén boszorkány, hogy ez meg az a fiatal nem hitt Istenben és meghalt hererákban...hehehe (ezt ő tette hozzá, nem én). Kifejtette, hogy reméli az ő lánya és a férje is meghalnak, mert micsoda gonosz hitetlenek...(A férje olyan gonosz, hogy megszállta az ördög és meghajlította a kávéfőzőt (Sic!)) Mivel az IQ-ja megközelítette a fogai számát, gondoltam beugratom, és elkezdtem vele beszélni arról, hogy micsoda gonoszok azok is, akik ékszert viselnek. A kissé elmeháborodott beszélgetőpartnerem rögtön gyors helyeslésbe kezdett, pedig hát az ő fülében is fityegett egy pár arany fülbevaló.

Aki szeretné tiszteletét tenni a szektánál némi bűzbombával, annak itt a cím:

Krisztus Szeretete (LOL!) Egyház (LOL!!)
Cím: Budapest XX. ker.
Török Flóris utca 76.

Végül fogcsikorgatva bár, de betartottam a "nőt nem ütünk meg" szabályomat* (ha férfi lett volna, most épp a Szentkirályi utcában próbálnák helyrerakni az állkapcsát), elrejtett mosollyal szóltam egy szekusoknak, hogy van itt valaki aki borzasztóan zaklatja az utasokat, erre akcióba léptek :D ... Még gondolkodtam rajta, hogy felhívjam-e a pszichiáter vagy a rendőr ismerősömet, de magamban úgy gondoltam, ennyi elég lesz.

*Hej de nem szeretem, ha ezzel visszaélnek egyesek...

Megj.:A fenti mondatokból is kitűnik, a hölgyben mennyire áradt szét a krisztusi szeretet.

Címkék: vallás idióta

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr32365191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2010.10.13. 13:36:26

Az még a szép,mikor valaki közli,hogy ő istenfélő...majd mikor megkérdezem tőle,hiszi és szereti az ő istenét?,akkor az a válasz,igen.Akkor miért kell neki félnie őt-tőle????
A világ tele van farizeusokkal.

Nuuk 2010.10.13. 14:31:59

A tegnapi esetből is az jött le, csak annyit értek el annál a banyánál, hogy magát sokkal kiválóbbnak gondolja mindenki másnál. Gondolom nem sok sikerélménye volt a nyomorult kis életében, most meg élvezi, hogy a szektavezére szerint ő a mennybe jut, aki be mer neki szólni,az meg rákos lesz és kínok között hal meg muhahaha ... vagy akármi. Ahogy elnézegettem, a normális teológusok egyik fő baja (a sok közül) az a KSzE-vel, hogy a tagjait "kis isten"né magasztaltatja fel...
süti beállítások módosítása