Ez nem istenkáromlás akar lenni

 2010.10.20. 20:14

Tényleg elnézést, nem képzelem magam istenségnek (lásd a szektás nős esetet), de van két olyan sor a Bibliában, ami úgy érzem, jó útmutatást ad, hogyan kezeljem az embereket, és remekül leírja, épp mit gondolok a világról:

"...én, az ÚR, a te Istened, féltőn szerető Isten vagyok! Megbüntetem az atyák bűnéért a fiakat is harmad- és negyedízig, ha gyűlölnek engem. De irgalmasan bánok ezerízig azokkal, akik szeretnek engem, és megtartják parancsolataimat." Mózes II 20,5-6.

Másképpen: Aki most és a megelőző időkben kibabrált velem, az egyszer még visszakapja, talán akkor, amikor a legkevésbé sem számít rá (avagy amikor a legjobban számítana rám). Ugyanakkor akik támogattak, azokat előbb vagy utóbb megjutalmazom, ha lesz rá lehetőségem. Ezekben a hónapokban, években sok pozitív és negatív hatás ért, vegyesek az érzéseim embertársaim felé.

Címkék: vallás barátság templom

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr512386965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.10.20. 22:08:02

Alapjában véve igazad van, de a fiakat én kihagynám belőle. Ők nem tehetnek semmiről.

Nuuk 2010.10.20. 22:38:41

Hát... így volt a szöveg... Jó, persze nem szó szerint kell érteni nálam, de azért kaptam pár sebet olyanoktól, akiktől nem esett jól. Igazából szerintem fel sem fogták, mit jelentettek ezek a dolgaik nekem. És ez akkor még ordítóbb, ha mellévesszük, hogy gyakorlatilag ismeretlen emberek meg milyen segítőkészek tudtak lenni...

Nuuk 2010.10.21. 09:07:47

Másszóval: Fura úgy elmenni a harcba, hogy nem a hasadra, hanem a hátadra kell erősebb páncél.

Barbó 2010.10.21. 12:06:58

@Nuuk: "Igazából szerintem fel sem fogták, mit jelentettek ezek a dolgaik nekem."

Mindenki elkövet ilyen dolgokat, nincs kivétel és kész.

Nuuk 2010.10.21. 12:40:43

@Barbó: Csak ha véletlenül ellenem történik, akkor azt megjegyzem, és egyszer "véletlenül" az illető visszakapja majd.

Szintia 2010.10.21. 17:06:15

már kultúrákban ez a karma. tehát az egész olyan karmikus :)
süti beállítások módosítása