Vége főcím

 2011.08.12. 08:21

Igazából ennyi lett volna. Ez az 500. poszt.

Az elmúlt majd' két évben minden szennyesemet ide öntöttem. De most úgy érzem, minden témát kiveséztem, amit csak akartam. Még írhatnék egy hosszú ciklust a devizahitelekről, de aki figyelmesen olvasta a blogot, az úgyis tudja, mi a véleményem ez ügyben. Ráadásul itt már tényleg nem tudnék senkinek semmi újat mondani. Kicsit egyébként meg is untam ezt a felületet. Szép volt, jó volt, de ennyit bírt.

Szeressétek a kapitalizmust, a szabadságot és tiszteljétek a másik embert! Próbáljátok meg néha beleképzelni magatokat a másik helyzetébe - vajon miért is mondta ezt vagy azt? Kerüljétek el a demagógiát, és szeressétek a tiszta logikát! Ne sajnáljátok azt, aki bajban van, hanem próbáljatok megoldást találni a bajára! És régen nem volt minden jobb.

És persze továbbra is tessék bátran kételkedni! Az emberiség halála a nem gondolkodás.

Nuuk voltam, szevasztok!

Ja és Sz.Z. a büdös retkes kurva anyád te undorító kis geci féreg, remélem most anyád szoknyájába kapaszkodva bőgsz valahol!

Címkék: vége

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr83150195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása