Nehéz

 2009.12.15. 18:17

Jöttem ki a boltból és megvilágosodtam. Biztos már mások is rájöttek erre, de nekem csak most esett le, mi a baj a "de hisz neki nehéz gyerekkora volt..." érveléssel. (érvelés?)
Annyi csak, hogy az illetőnek a nehéz gyermekkorát nem én okoztam. Felőlem mindenkinek legyen tejjel-mézzel folyó habos gyermekkora, tényleg őszintén kívánom. Csakhogy senki se engem büntessen, ha véletlenül mégsem ilyen lesz (kivéve a leendő saját gyerekeim, ők majd reklamálhatnak). Egy kis ideig toleráns tudok lenni persze, de velem senki ne legyen fasz, csak mert x éve az ő szülei ezt meg azt csinálták. Piszkálja őket, de ne engem.

u.i.: Akiknek nem volt túl jó gyermekkora - nos közülük is a nagy többség rendesen tanuló, keményen dolgozó, barátságos ember lesz, csak egy kisebbségük bújik állandóan emögé a fal mögé, hogy igazolja önnön faszságait.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr471600372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása