Alázat

 2010.10.20. 22:47

Akik esetleg azt hinnék, hogy elszálltam magamtól, csak mert lediplomáztam...nos nekik látniuk kellett volna a hétvégén, amikor gyakorlatilag egy kőműves srác segédmunkásaként melóztam a nagyi házán (plusz az egyik öcsémmel együtt), és ad.1. legalább annyi munkát végeztem, mint ő (csak sajna nekem nincs elég finom kezem a simításhoz, így azzal inkább nem próbálkoztam), ad.2. nem igazán tartott vissza semmi attól, hogy bepiszkítsam a kezem (a karom, a lábam, stb.). A srác egyébként korrekt gyerek, ugyan nem ő a második Einstein, de ért ahhoz, amit csinál. Sokan példát vehetnének róla.

Címkék: munka alázat

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr122387403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása