Blogszerűség ismét

 2010.10.18. 17:03

Z minusz két nap.

Z minusz egy nap.

Z: Na úgy néz ki, novembertől én is dolgozó ember vagyok. Maga az állás ugyan nem fizet milliókat, de a benti hangulat tetszik. Külön öröm, hogy nem valami vegyifegyvergyárban kaptam állást, hanem egy olyan helyen, ahol talán sikerül majd kedvezően befolyásolni az emberek életét. (Nem, nem szekta :D ) Jah és örömmel tölt el az is, hogy nem apuci rakott ide be, hanem a saját erőmből sikerült bekerülni. Ugyanakkor ismét jó tanulság, hogy ha valamit el akarsz érni, akkor előfordulhat, hogy sok lemondással jár majd a "küzdelem", de  ha kitartó vagy, előbb vagy utóbb célba érsz majd. (mondjuk az is jó lett volna, ha a hátországból nem kaptam volna pár kósza lövést)

Ha már megemlítettem itt korábban az AoE-t, nos akkor annak segítségével átérezhetitek, milyen helyzetben leszek a következő hónapokban: Amikor még nem fut a termelés, amikor még nincsenek készen a fejlesztések, akkor elég nehéz a helyzet, de amint beindul a dolog, és megy egy darabig a kis gazdaságotok, úgy lesztek egyre erősebbek.

Az álláskeresésről annyit, hogy elég fura volt, hogy 1-2 helyen olyanok döntöttek a sorsom felől, akiknek fogalma nem volt arról, amit én az adott helyen végeztem volna, illetve az is, hogy néhány HRes csajszit simán leszólítottam volna szingli koromban (ezzel most nem arra akarok célozni, hogy mindegyikük bombázó volt, hanem hogy néha még fiatalabbak is voltak nálam azok, akik felvételiztettek), itt meg tök komolyan előadták magukat (mondjuk én is).

Kicsit off: Azt viszont elhűlve hallgattam, hogy egyes cégek milyen pofátlanok tudnak lenni. Volt egy fogorvos ismerősöm, akinek egy (egyébként elég gazdag) klinika azt az ajánlatot tette, hogy felveszik, ha ... befizet nekik egymillió forintot. (500 k a műszerekre, és 500k biztosíték, hogy nem lép le 3 éven belül) Azért egy pályakezdőtől ilyet kérni szerintem igen "érdekes" dolog.

+Kieg.: Azért ilyenkor érdekes látni, hogy egyeseknek milyen elképzeléseik vannak a barátságról, illetve a családi kapcsolatok is tudnak pozitív és negatív meglepetéseket okozni. Nem baj, a joguk megvan hozzá, de az elefántok nem felejtenek és Nuuk sem.

++Kieg.: És az egyik legjobb cimborám egész közel fog melózni hozzám, aminek mindenképpen örülök.

Címkék: munka

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr222381443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása