Mézeshetek

 2010.03.07. 21:45

Mivel már kezdett nagyon elmenni a blog az én közepesen elvetélt gazdasági elképzeléseim felsorolásába, így gyorsan írnom kellett egy postot a nőkről ismét, s hagynom a világmegváltást későbbre.

A most következő alapvetően nem akar kizárólagos tanáccsal szolgálni, csak lerom, hogy én hogy tervezem a majdnai nászutam.

Arra gondoltam, hogy kicsit szakítok a trendekkel. Nem Balira, Velencébe, vagy bárhova külföldre megyünk majd, nekem bőven megfelel egy helyi szálloda is. Az elvárás az, hogy legyen elég jó (mivel repülőjegyre nem költünk, így ez beleférhet), s az ott töltött egy hét alatt lessék minden óhajunkat az alkalmazottak.

Az eltöltött időről olyan elképzeléseim vannak, hogy remélhetőleg úgyis a szobán belül töltjük majd a nagy részét, (kb. innen jön az alapötlet is, ha valami különleges országba mennénk, akkor félő, hogy a kíváncsiság miatt kevesebb idő jutna a szobán belüli elfoglaltságokra - nem 80 évesen akarok nősülni, ha értitek), ha néha kimozdulnánk, akkor csak sétálgatnánk vagy úszkálnánk a medencében.

Aztán majd pár évvel később simán el lehet utazni Párizsba, Egyiptomba, stb., de a nászutamon én szeretnék a frissen feleségemmé avanzsált nőre koncentrálni, és nem a turistákra ráakaszkodó helyi piócákra.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr81812974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása