Szerénység, Virág elvtárs

 2010.04.21. 23:45

A BME-sekkel kapcsoltban eszembe jutott, hogy hány meg hány egyetem/főiskola állítja be magát marha különlegesnek olyan dolgokkal, amiket kb. mindenhol megtalálhatsz (bulik/kolinapok/egyetemi napok, ösztöndíjak, szakkolik/szakörök/diákszervezetek). Ez olyan, mintha a BMW azzal reklámozná a kocsiját, hogy 4 kereke van és egy kormánya. Egyszer egy ismerősöm tökkomoly arccal magyarázta, hogy fú de jó neki a Nekeresdi Főiskolán, mert ott olyan szuper közösségi élet van, hogy még a Kukutyini Főiskola diákjait is meghívták néha bulizni. Hát mondom, wow.

Félreértés ne essék, szerintem elég színvonalasak a felsőoktatáshoz kötődő szervezésú bulik és minifesztiválok, mármint ha az átlag tuctucpartikhoz viszonyítjuk. (A 3 alap pesti egyetem tényleg ott van a szeren ebben is, külsős ismerőseim is nagyon élvezték, amikor meghívtam őket, illetve én sem bántam meg, amikor a másik két intézmény rendezvényeit kerestem fel) Szóval én nem ezek ellen a bulik ellen beszélek, csak arra kérek mindenkit, ne képzelje hogy az ő egyeteme/főiskolája olyan k*rva különleges, és hogy máshol csak pangás van.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr881941486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása