munkahelyiterror.blog.hu/2010/04/04/megalazo_utcai_munka

Igazából a f@szom kivan már az ilyen cégekkel, még nem is mentem el egy ilyennek a toborzójára sem, pedig híttak, a "sokszázezres kezdőfizetés, nemzetközi cégnél, kötetlen munkaidő mellett" szófordulatot pedig ugyanarra a polcra pakolnám, ahol a "Nincs pénze nyaralásra,vegyen fel hitelt" fekszik.

De most komolyan, én már csak egy ilyen konzervatív fasz vagyok, aki jobban szereti a kötött munkaidőt, a biztos állást, a biztos fizetést, és nem esem hasra a "nemzetközi" szótól, vagy bármilyen angol kifejezéstől (na jó, Keats és Burns verseitől esetleg :) ). Nem bízom a hirtelen meggazdagodásban, a könnyen megszerezhető pénzben, és nem hiszem el, hogy minden cég, ami engem be akar szervezni, lesz a következő Microsoft.

Nem, barátaim, még ha egy-egy vállalat hirtelen ki is tud ugrani, és az alkalmazottai nem férnek majd el otthon a sok aranyrúdtól, azért egy ilyenre mindig jut sokezer olyan cég, ami egyszerűen csak elbukik. Ha meg valakinek hihetetlen szerencséje lesz, és pont az ő választása bizonyul helyesnek, amikor kitartott az esélytelen vállalat mellett így vagy úgy - nos nem irigylem, ő pusztán szerencsés volt, a többi fajtársa pedig vakarja le az Il Ferro matricáit a kocsijáról, vagy éppen a robotkengurut.

Én meg közben majd ülök a ronda ódivatú munkahelyemen, de tudni fogom előre, fillérre pontosan, hogy mennyit kapok majd havonta, és tudni fogom, hogy azért a pénzért megdolgoztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr61895276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása