Álmodtam egy világot

 2010.03.05. 10:21

Ott voltam tegnap egy tudományos (vagyis nem politikai) előadáson, és láttam egy egész normális nyugdíjmodellt. Persze, nem biztos, hogy tökéletes, de számtalan előnye volt a jelenlegihez képest, engem elsőre meggyőzött.

Valahol itt, és késő este fogalmazódott meg bennem a gondolat, hogy alapvetően hibás az, hogy többségében jogászok vannak a parlamentben. (Jó, azért közgazdászból is van pár) Ők alapból csak a formanyelvet, a keretet adják, de az a baj, hogy sokszor a tartalmat is nekik kell megfogalmazniuk, és akkor bizony jönnek a hibák. Pl. tudományos módszerekkel a minimálisra lehetett volna csökkenteni a visszaélések lehetőségét a közbeszerzési törvényben, de mivel eddig nem (vagy alig) vontak be szakértőket, így az összes módosítás után is tele van még kiskapukkal a törvény. (A szándékosságot én fel se merem tételezni)

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr491810917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása