Ego a csúcson

 2010.02.20. 01:32

Mint mondtam, nem lesz itt pártpolitika. Már csak azért sem, mert a Honey által feltett kérdésre, hogy kire szavaznék legszívesebben, némi hezitálás után kijelentettem, hogy legszívesebben saját magamra. (Innen a cím) Elnézegettem pár programot, és a gazdasági józan ész akkora tockosokat kapott, kb. mindenkitől, hogy a fal adta a másikat. Nem vagyok egy gülüszemű világmegváltó zsebforradalmár, de egy biztos, én sosem mondanék akkora faszságokat, mint ezek a minden bizonnyal komoly, művelt férfiak és nők.

Komolyan, én bevállalnám, hogy kibaszottul népszerűtlen legyek, de úgy, hogy közben tényleg csinálok is valamit (általában honatyáink max az első lépésig jutnak el). Aztán majd 40 év múlva belátják az emberek, hogy ezekre szükség volt.

Komolyan mondom, lassan már írhatják a Honey-ról szóló musicalt, meg Madonna is beírhatja a határidőnaplójába a filmet, csak kicsit barnítani kell majd a haján.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr641775054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása