Dolgozatjavítás

 2010.01.24. 00:41

Voltam már a pénisz mindkét végén, csak azt tudom tanácsolni: ha teheted, reklamálj, vagy legyél ott a javításnál, ha lehetséges! Akkor is csúsznak be hibák, ha valaki tényleg nem akar kicseszni a diákokkal, de lássuk be, ha pl. 30x10 oldalt egy délután alatt kell átnézni, elég ritka, hogy hibátlanul sikerül.

Párbeszéd egy (rendes) tanár és köztem:

-Áhhh...de miért nem írjátok le "eztésazt"?
-Én leírtam, két helyen is, sőt itt még be is karikáztam, hogy "ezésaz" a megoldás.
-Jéé tényleg, rendben.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr341696789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása