MLM - kösz, nem

 2009.09.30. 13:12

Egy szaktársam nemrég megeresztett egy üzenetet, melyben írt midnenfélét, szépet és szomorút is, és a végén megkérdezte a telefonszámom. Kicsit furcsa volt a hangvétel, hisz bár nem vagyunk ellenségek, azért annyira erős barátság sem alakult ki közöttünk soha. Pár hete felhívott, és elmesélte, hogy lenne egy remek állásajánlata, csak az én számomra, naaaaagy fizetéssel, minden földi jóval. A telefonbeszélgetés alatt adtam a lelkes hülyét, de belül egyre érlelődött bennem a gyanú. Beszéltem pár ismerősömmel, és mikor megemlítették, hogy ők is kaptak ilyen hívásokat, már 100%ig biztos voltam benne, hogy ez csak valami MLM-es cucc lehet (az is volt), és ez a "pilóta light" nem érdemel meg annyit, hogy elmenjek a bemutatóra. Egyedül a szaktársamat nem értem, megpróbált bepalizni mindenkit, senki sem csatlakozott a "remek" céghez, viszont az illetőre már mindenki egy kissé ferde szemmel néz...

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr511417924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása