Időérzék

 2010.01.20. 11:41

A címben jelölt fogalom néha abszolúte nem jellemző rám. Ugyanis sokáig az érettségi volt nálam a határ, ami elválasztotta a múltat a "mintha tegnap lett volna"-dolgoktól. Csakhogy az azóta eltelt évek alatt a következők történtek:
A személyiségem sokszor változott, új barátokat ismertem meg, régi barátságok hűltek ki, ugyanígy szerelmek jöttek és mentek. Több helyen is laktam, felvettem új hobbikat, megváltozott a külsőm is, és persze a világnézetem. (Jah: volt közben pár fociVB és Olimpia) Be kell látnom, a mostani dolgaimnak is van múltja, sőt ennek a múltnak is van múltja, stb. Vagyis az érettségit mint határt elfelejthetem, egyáltalán felmerül a kérdés hogy kell-e ilyen határ.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr641687185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása