Várom jövőre a statisztikai adatokat, amelyek bebizonyítják, hogy tényleg kurva sokat sikerült spórolni a bezárásokkal, és a MÁV elindult a felemelkedés rögös útján.

Várom azoknak a buszjáratoknak a listáját, melyeket leállítanak, hiszen az egyik cél a "párhuzamosságok megszüntetése" volt, ami (gondolom én) nem azonos azzal, hogy mindig a Volánok javára döntünk.

Várom azokat a módszereket, melyekkel az esetleges sínlopások ellen kívánnak fellépni, hiszen mégiscsak a nemzeti vagyon része az a sok vas, nem?

Várom azoknak a vasúti vezetőknek a listáját, akiknek felmondanak, hisz az egyik cél a "vízfej csökkentése volt, nem?

Várom annak a magyarázatát, hogy egyes szintén gyér forgalmú vonalak miért menekültek meg, miközben más hasonló vonalakat vita nélkül bezártak. (Arra gondolni sem merek, hogy a környék ogy.-i képviselőjének párthovatartozása miatt)

Várom a színvonal emelkedését a többi vonalon. Eddig csak egyetlen valóban új szolgáltatást fedeztem fel: A Szeged-Miskolc expresszt (heti egyetlen vonatpár).
A Kecskemét-Dombóvár vonat (mostantól IR) december előtt is üzemelt, jah és az új Bp-Baja IC nevetséges, 90 km alatt megáll 13 helyen is, köztük olyan metropolisoknál, mint Tolna-Mözs. Az hogy a Railjet megáll további két helyen is, szintén csak a menetidő csökkentésére jó, ezeknek a vonatoknak pont az a lényege, hogy gyorsan ott vannak Bécsben.

Én várok...

A bejegyzés trackback címe:

https://kalaallitnunaat.blog.hu/api/trackback/id/tr331622155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.